Created: 02 Қараша 2022
287

Оқу мазмұнын ресімдеу ережелері

Оқу мазмұны және оны дайындау ерекшеліктері


Психологиялық-педагогикалық аспектілері

Оқу мазмұнын дайындау кезінде (интерактивті рефераттар, Мультимедиялық презентациялар және т. б.) ескеру қажет:

оқу материалдарын дайындаудың жалпы дидактикалық принциптері;
экраннан және баспа негізінде ақпаратты қабылдаудың психологиялық ерекшеліктері;
экранда және қағаз тасығышта ақпаратты ұсынудың эргономикалық талаптары.


Сонымен қатар, заманауи білім беру ақпараттық технологиялары ұсынатын мүмкіндіктерді барынша тиімді пайдалануға тырысу керек.

 

Оқу мазмұнын әзірлеудің және электрондық білім беру ресурстарын пайдаланудың маңызды психологиялық-педагогикалық аспектілері:

Мотивация

Сабақтың барлық кезеңінде сақталуы керек оқытудың қажетті компоненті. Мектеп оқушыларының алдына қойылған нақты белгіленген мақсат үлкен маңызға ие. Егер қойылған міндеттердің деңгейі оқушының дайындық деңгейіне сәйкес келмесе, сондай-ақ оқу мазмұнын ұсыну сапасы оның күткеніне сәйкес келмесе, Мотивация тез төмендейді. Қазіргі мектеп оқушылары белсенді (агрессивті) ақпараттық ортада, гиперактивті техникалық прогресс кезеңінде өмір сүретінін ескеру қажет. Көбісі компьютерлерге, интернетке шектеусіз қол жеткізе алады, желілік қауымдастықтардың белсенді мүшелері болып табылады.

Оқу мақсатын қою

Оқытудың мақсаттары мен міндеттері сабақ барысында нақты және нақты тұжырымдалуы керек.

Оқу материалын қабылдаудың алғышарттарын жасау

Оқу материалын қабылдаудың алғышарттарын жасау үшін оқулық жиынтығына кіретін немесе оқытушының өзі дайындаған көмекші материалдар (нұсқаулықтар, жадынамалар, тірек сызбалар және т.б.) пайдалы болуы мүмкін.

Оқу материалын беру

Материалды беру формасы мен әдісі шешілетін оқу міндеттеріне байланысты анықталады. Маңызды міндет-мониторға немесе интерактивті тақтаның бетіне шығарылатын оқу материалының бөліктерін (слайд, кадр, реферат беті және т.б.) дұрыс жобалау.

 

 

Оқу мазмұнының жалпы құрылымы

Бастау (танысу). Титулдық бет (білім беру мекемесінің атауы, сабақ тақырыбы, Тегі, Аты, Әкесінің аты, ғылыми дәрежесі, атақтары және мұғалімнің басқа да атақтары). Әрі қарай, сабақтың мазмұны немесе мақсаттары мен міндеттері бар бет.

Сабақтың негізгі мазмұны. Жаңа материалды ұсыну, фронтальды және өзіндік жұмыстарға арналған тапсырмалар, қайталауға арналған материалдар және т.б. оқу мазмұнының мазмұны сабақтың мақсаттарына жетуді қамтамасыз ететініне көз жеткізу маңызды.

Сабақты аяқтау. Қорытынды (қорытындылар), өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар, ұсынылатын әдебиеттер тізімі, Үй тапсырмасы, пайдалы сілтемелер және т. б. бар беттер.
Оқу мазмұны беттерінің графикалық материалын жобалау бойынша жалпы ұсыныстар

суреттерді сіз жеткізгіңіз келетін ақпаратқа сәйкес етіп жасаңыз;
графикалық ақпаратты қарапайым етіп сақтаңыз ("экрандағы басқатырғыштардан" аулақ болыңыз);
сабақтың мазмұнынан алшақтататын суреттер жасамаңыз;
нақты объектілердің, құбылыстардың, сондай-ақ ең дәл карталардың ең шынайы және шынайы кескіндерін (модельдерін) пайдаланыңыз;
ақпаратты қабылдауды жеңілдету үшін сызбаларды қолданыңыз ("...бір рет көрген жақсы").
Оқу мазмұны беттерінде диаграммалар мен графиктерді жобалау бойынша жалпы ұсыныстар:
диаграммалар мен графиктер қарапайым және түсінікті болуы керек, қиылысатын сызықтардан (байламдардан), көрсеткілерден және т. б. аулақ болыңыз.;
көрсетілген ақпарат көлемін шектеңіз, күрделі диаграммаларды жеке беттердегі үзінділермен көрсетіңіз;
кірістірілген әріптерді, кезеңдерді немесе диаграмма деңгейлерін түсіндіріңіз;
егер олар нақты анықталмаса, қысқартуларды қолданудан аулақ болыңыз;
диаграммалардың әртүрлі бөліктерін әртүрлі контурлармен, таңбалармен немесе түстермен бөлектеңіз;
графикалық сызықтар мен бет сызықтарын ажыратыңыз (бет сызықтары графиктегі сандық ақпаратқа қарағанда жеңілірек және жұқа болуы керек);
қосымша (дизайн) белгілер мен таңбалардың графигі (диаграммасы) бар бетте қолдануды барынша азайтыңыз;
барлық оқу мазмұнының диаграммалары мен графиктері үшін бір стильді сақтаңыз;
оқушылардың дайындық деңгейіне сәйкес диаграммалардың күрделілігін таңдаңыз.